کاهش 95 درصدي شکايات از تاسيسات اقامتي کاشان

به گزارش ميراث آريا(CHTN)، به نقل از روابط عمومي اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کاشان، «حسين يزدان مهر» گفت: تشديد نظارت و بازرسي ها، کاهش شکايت از تاسيسات اقامتي شهرستان کاشان را در پي داشته است.

به گفته اين مقام مسوول در اداره ميراث فرهنگي کاشان، با توجه به انجام بازرسي هاي مستمر از واحدهاي اقامتي و پذيرايي توسط بازرسان ستاد نوروزي شهرستان، آمار شکايات مورد ارزيابي قرار گرفت،

وي، اجراي طرح بازرسي موسسات گردشگري توسط تيم مشترک بازرسي با حضور ارگان هاي ذي ربط از جمله اداره نظارت بر اماکن عمومي نيروي انتظامي، معاون بهداشت، اداره صنعت، معدن وتجارت، تعزيرات حکومتي با محوريت اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کاشان را دليل ارتقاء سطح کيفي خدمات دهي واحدهاي اقامتي شهرستان دانست.

يزدان مهر با اشاره به انجام بازرسي هاي گشت مشترک از اواسط بهمن ماه سال گذشته افزود: شناسايي نواقص و آماده سازي اين واحدها براي پذيرش مهمانان نوروزي از مهمترين اهداف اين بازرسي ها است.

وي با بيان اين که اين بازديدها به صورت روزانه و طي برنامه اي مدون در ايام نوروز در حال انجام است، اظهار داشت: مجموع بازرسي ها در قالب مراکزاقامتي(هتل، هتل سنتي، مهمانپذير، خوابگاه ها، خانه هاي استيجاري)، پذيرايي(رستوران و سفره خانه ها) ،خدماتي(دفاتر، شرکت هاي گردشگري، خدمات مسافرتي و مجتمع هاي خدماتي بين راهي) و ابنيه تاريخي کاشان است.

اين مقام مسوول موارد بهداشتي، نحوه خدمات دهي، اعمال نرخ نامه هاي مصوب، بررسي سطح رضايت مندي گردشگران و بررسي شکايات و انتقادات را از ديگر وظايف تيم بازرسي عنوان کرد.

/117

انتهای پیام/

کد خبر 139201098